piątek, 14 marca 2014

Spóźniony konkurs urodzinowy!

źródło obrazka: www.google.pl

1 lutego 2014 roku Wydeptuję Własne Ścieżki obchodziło pierwsze urodziny! Z tej okazji mam dla Was książkę Marka Krajewskiego "W otchłani mroku", którą możecie wygrać w spóźnionym konkursie urodzinowym.

Zasady konkursu są proste. Musicie odpowiedzieć na pytanie: "Gdzie prowadzą Wasze ścieżki?". Nie wprowadzam ograniczeń formy (może to być zdjęcie, tekst), ani limitu znaków. Liczę na Waszą kreatywność! :)

Oczywiście miło by mi było gdybyście zostali obserwatorami Wydeptuję Własne Ścieżki i polubili fanpage WWŚ na facebook, ale nie jest to konieczne.

Zgłoszenia przesyłajcie na maila bythewayyy7@gmail.com lub zostawiajcie pod tym postem w komentarzach.

Spośród wszystkich Waszych zgłoszeń, a mam nadzieję, że będzie ich dużo, wybiorę osobę, która wygra książkę "W otchłani mroku" Marka Krajewskiego. Od momentu ogłoszenia wyników wygrany Szczęśliwiec ma 7 dni na przesłanie mi swojego adresu, na który mam wysłać książkę. W innym przypadku wybiorę kolejnego zwycięzcę.

źródło obrazka: www.znak.com.pl

Macie mnóstwo czasu! Na Wasze zgłoszenia czekam do 22 kwietnia (włącznie)! Wyniki ogłoszę do 30.04.2014 roku. 

Powodzenia! :)

Em.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz