piątek, 28 lutego 2014

Cykl muzyczny! #2

źródło obrazka: http://zs1goworowo.pl/ 

Piosenka miesiąca - "Wkręceni (Nie ufaj mi)" LemON
W lutym, podobnie jak w poprzednim miesiącu, nie mam żadnych wątpliwości, co do piosenki, która zasłużyła na miano utworu miesiąca. Bezapelacyjnie wygrywa zespół LemON z piosenką, która promowała komedię "Wkręceni" w reżyserii Piotra Wereśniaka. Szczerze mówiąc w ucho wpadają mi wszystkie utwory wspomnianego zespołu, a wokal Igora Herbuta wywołuje emocje. W stosunku do tych Artystów jestem bezkrytyczna. To moja muzyka.


Odkrycie miesiąca - Pharrell Williams "Happy"
Piosenka Pharrella Williamsa ma tak optymistyczny ładunek - tekst, muzykę i wokal, że już jej pierwsze dźwięki wywołują u mnie uśmiech, wprowadzają promienie słońca w pochmurny dzień. Zdecydowanie powinno być więcej takich utworów!


Rozczarowanie - Lady Gaga "Applause"
Do niedawna było tak, że do czego Lady Gaga się nie dotknęła to stawało się hitem. Przykłady? "Poker face", "Paparazzi", "Just dance", "Bad romance" czy też "Telephone" w duecie z Beyonce. Obecnie sytuacja się zmieniła. Byłam naprawdę zaskoczona, gdy po raz pierwszy usłyszałam piosenkę "Applause". Po jej usłyszeniu ręce nie składały mi się do oklasków.


Powrót do dawnych lat - Edyta Geppert "Nie żałuję"
Kocham piosenki z przejmującym tekstem. Szukam ich, ale w dzisiejszym świecie jest to coraz trudniejsze. Stawia się na łatwy refren i melodię, którą zapamiętają tłumy. Edyta Geppert w piosence "Nie żałuję" pokazuje klasę, prostotę, szlachetność. Wyśpiewuje poruszające słowa napisane przez Agnieszkę Osiecką. Jest to ponadczasowy, wielowarstwowy utwór, w którym każdy może odnaleźć przesłanie.


Wspomnienie Artysty - Whitney Houston "I have nothing"
11 lutego 2014 roku minęły dwa lata od śmierci Whitney Houston. Ta piosenkarka była wielką Artystką, która się zagubiła. Mimo, że po licznych życiowych turbulencjach postanowiła wrócić do muzyki ja cenię najbardziej jej utwory z początku kariery. "I have nothing" to piosenka, która mówi o tym, że tak naprawdę najważniejsze w życiu każdego człowieka powinny być uczucia, bo to właśnie one sprawiają, że możemy czuć się spełnionymi i szczęśliwymi.


Co u Was można było usłyszeć w lutym?

Em.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz