wtorek, 30 września 2014

Cykl muzyczny #9


źródło obrazka: http://zs1goworowo.pl/

Piosenka miesiąca - Green Day "Wake Me Up When September Ends"
"Wake me up when September ends" to piosenka, która ma już 10 lat. Kojarzy mi się z moją, nastoletnią fascynacją zespołem Green Day i naprawdę, zwłaszcza w okresie letnio-jesiennym, jest obowiązkową pozycją na mojej playliście!



Odkrycie miesiąca - John Legend "All of Me"
Aż się dziwię, że jeszcze nie miałam styczności z twórczością Johna Legend! Właśnie odkryłam świetną piosenkę tego Artysty i myślę, że w tym momencie zaczęła się moja długa przygoda z jego muzyką! Lubię charakterystyczne głosy! :)


Rozczarowanie - Ania Wyszkoni "Biegnij przed siebie"
Największym problemem dla mnie jest rozróżnienie piosenek Anny Wyszkoni - wydają mi się bardzo podobne. "Biegnij przed siebie" to kolejny utwór, jakich wiele...



Powrót do dawnych lat - Elvis Presley "Can't help falling in love"
Utwór "Can't help falling in love" Elvisa Presley zna każdy. Powstał w 1961 roku. Śpiewają ten przebój wszystkie pokolenia. To utwór nieśmiertelny, a dzięki niemu Elvis też taki się stał!


Wspomnienie Artysty - Dżem "Do kołyski"
W 2014 roku mija 20 lat od śmierci Ryszarda Riedel. Czasy, w których tworzył ten Artysta pokazują, że kiedyś najbardziej liczył się przejmujący tekst i przeszywająca muzyka, a nie jak teraz - łatwa, wpadająca w ucho melodia oraz banalny tekst. "Do kołyski" to jedna z moich ulubionych piosenek Dżemu.
 

Em.

1 komentarz:

  1. To mnie przeraziłaś, naprawdę piosenka Green Day'a ma 10 lat? Czy ja jestem już taka stara?

    OdpowiedzUsuń